گروه گفتگو: فیلم " غبار" در مورد آدمهایی هست که به زیارت امام رضا می روند تا دل هایشان را غبارروبی کنند اما همچنان غبار روی وجودشان را گرفته است.

فیلم "غبار" به کارگردانی هادی نادری پور امسال در بخش جنبی داستانی در نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد حضور دارد.

هادی نادری پور در گفتگو با کمیته خبری جشنواره گفت: ایده فیلم "غبار" زمانی به ذهن من رسید که در حرم امام رضا نشسته بودم و به مردمی نگاه می کردم که برای زیارت آمده بودند.

وی ادامه داد: جشنواره رضوی سکویی برای ساختن این فیلم و ایده شد و این اولین حضور من در این جشنواره است.

عوامل این فیلم، نویسنده و کارگردان: هادی نادر پور، مشاور: حیدر نیک آیین، بازیگران: علی طواری، حمیدرضا میربلوچ، سید حمیدرضا آتشی، مهدیه ضیا، زهرا زین الدینی، بهنام صابری، مهتاب الماسی، سید مهدی اکبری، محمد پارسایی خواه، آرام امیرمعافی، مهدیه سادات سیدحسینی، سید عباس حسینی، کیمیا نادری پور، سید امین کلانترزاده، تدوین و صداگذاری: سعید سلمان روغنی، تصویر: احسان دادرس، منشی صحنه: کمیانادری، مدیر تولید وحید ابویی،دستیار کارگردان: مریم نیک آیین و دستیار تصویر: مرتضی آخوندا هستند.

نادری پور در رابطه با ساختار فنی فیلم خود گفت: در فیلم من کل نماها و پلان ها از پای آدمها و کفش های آنها است  و هیچ تصویری از چهره آنها دیده نمی شود.

وی ضمن اظهار خوشنودی از اضافه شدن بخش سبک زندگی به جشنواره بیان داشت: که با توجه به این موضوع آینده خوبی برای این جشنواره رقم خواهد خورد.

هادی نادر پور گفت :انتظار من از جشنواره رضوی یا بهتر بگویم  پیشنهاد من این است که به جز فیلم هایی که انتخاب شدند فیلم های بازمانده از جشنواره را نیز به نمایش بگذارند زیرا برای یک فیلمساز هدف برگزیده شدن و جایزه نیست بلکه هدف دیده شدن فیلمی است که برای ساختن آن تلاش کرده است.

وی در رابطه با سطح اطلاع رسانی دبیرخانه  و نوع ارتباط و هماهنگی آن گفت: اطلاع رسانی خیلی خوب بود و اطلاعات در سایت جشنواره هم خیلی خوب به روزرسانی می شد.

نادری پور با بیان اینکه مشکل سینمای داستانی ما فیملنامه و داستان ضعیف است گفت: اگر فیلمنامه و داستان قوی باشه، میشود یک فیلم قوی و خوب ساخت که مخاطب را در خود درگیر کند.

وی به عنوان حرف آخر خود گفت: امیدوارم همه آدمها غبارهای دل خود را پاک کنند.

گفتنی است، هادی نادری پور دارای مدرک تحصیلی دیپلم نقشه کشی و فیلم غبار اولین تجربه فیلمسازی او است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا